Nowy layout Portalu Praca.pl, czyli giełda pracy i medium w jednym

Nowe kolumny informacyjne, a w nich wyniki raportów i badań, a także artykuły i najświeższe informacje z rynku pracy – to tylko niektóre zmiany, jakie przygotował dla internautów Portal Praca.pl, który przestaje być już tylko jedną z największych giełd pracy w Polsce, ale i doskonałym medium.

Przemiana portalu to ukłon w stronę  półmilionowej liczby użytkowników, którzy do tej pory korzystali głównie z poradników serwisu i regularnego newslettera. Dotychczasowa struktura portalu nie pozwalała na wyeksponowanie najciekawszych newsów, jakie przygotowuje portal. Obecna zmiana graficzna pomaga szybko dotrzeć do najbardziej pożądanej tematyki. Wszystkie materiały będą tworzone tak jak dotychczas, czyli przy współpracy biura prasowego portalu z ekspertami i psychologami, pracującymi w serwisie, a także przy udziale pracodawców. Dynamiczny rozwój serwisu oraz  patronowanie licznym konferencjom oraz kampaniom informacyjno-społecznym spowodowały, że zmiany w layoucie stały się konieczne. – Zmiana graficzna nie polega na wprowadzeniu szokującego designu, bowiem twórcy portalu cenią sobie łatwość w poruszaniu się po nim, więc pozostanie on przyjazny i prosty w samej obsłudze dla szukających pracy, nowa szata graficzna ma spowodować lepszą komunikację między portalem, a odwiedzającymi go internautami, w tym partnerami biznesowymi, a także mediami, które już na stronie startowej mają do dyspozycji najświeższe komunikaty prasowe i poradniki, które opracowujemy na podstawie naszych raportów – informuje Aleksandra Ślifirska, kierująca biurem prasowym Portalu Praca.pl.

Zmiany mają także usprawnić i uskutecznić prowadzenie  – uruchamianej obecnie – kampanii informacyjnej pod hasłem Zdrowy Rynek Pracy. Portal chce wprowadzać wzorce, które są standardem w innych krajach, a nowy layout portalu ma zapewnić lepszą dostępność szczególnie do informacji o tych,  których wcześniej zdecydowanie w Polsce brakowało. Kolejną zmianą będzie także specjalnie uruchomiona baza ekspertów, którzy komentować będą nowe trendy pojawiające na rynku pracy.

Wiecej iinformacji znajdziesz na zlecenia.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: